Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AVE, to jsou ti,co furt chtějí spalovnu v Pardubicích....i když ji lidi odmítli a vedení také....:-/

1 0
možnosti

Ano, takhle to dává smysl: nechci stavbu nebo zařízení, tak to řeším ještě před jejím vznikem.

Připustit zřízení skládky nebezpečného odpadu a pak protestovat proti ukládání nebezpečného odpadu je poněkud... zvláštní. Něco jako "Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi."

Způsob jakým zde přítomní vedou tuhle konfrontaci nasvědčuje tomu, že buď nemají páru o kompetencích různých úřadů a součástí státní správy, nebo si něco vyřizují se současným vedením města a tohle je jen záminka.

1 0
možnosti
Foto

Opravdu vaše (ne)informovanost v souvislostech a lhostejnost k životnímu prostředí a zdraví obyvatel Čáslavi je zarážející. Přístup typu, když se mi to bezprostředně netýká, tak mě to nezajímá a nedá se nic ovlivnit, když celá státní zakázka dosahuje hodnoty téměř půl miliardy, je k pláči. Na vaše případné komentáře už nebudu reagovat, protože máme odlišné názory na řešení problémů. Vůbec netušíte, že ani Lenka Bochníčková ani já nejsme občané Čáslavi, ale obyvatelé Čáslavska.

0 0
možnosti

Životní prostředí mi není vůbec lhostejné. Ale nezajímám se jen o to co mám za humny, ale myslím, že se na to máme dívat globálně. A mě se skládka bezprostředně týká, protože bydlím vedle ní. Ale místo vyvolávání paniky by mě zajímalo konstruktivní řešení. Ono je to tak, že všichni se spolupodílíme na produkování odpadu, ale za barákem to nikdo nechce. Ale kdo by měl podle vás likvidovat a ukládat nebezpečný odpad, když ne firma, která se tím odborně zabývá? Kde je nad ní dohled a má veškerá povolení?

0 0
možnosti

1. Nevím jestli se mi chce po celotýdením pracovním úsilí jít na mimořádné zastupitelstvo, kde bude vedle představitelů AVE, starosty spousty laiků populisticky něco vykřikovat.

2. Nechápu jak starosta může ovlivňovatž činnost soukromé firmy, která mimo s umístěním v lokalitě nemá s Čáslaví nic společného.

3. Nevím jestli si chci kazit jarní den s paní Bochníčkovou, která mě nazvala falešným profilem, když jsem s ní nesouhlasila :D a na takových kauzách si dělá image.

4. Možná by bylo úplně nejlepší jakýkoliv odpad normálně vylejt někam na pole, do jezera, do přírody než ho nechat zlikvidovat odborně.

5. Všichni produkujeme tuny odpadu, ale nikdo s ním nechceme mít nic společného. Říká ten, kdo se na skládku každý den při západu slunce dívá.

6. Kaly z Ostravy se týkají všech lidí v ČR, protože se produkovaly sice tam, ale všichni jsme z toho něco měly.

0 1
možnosti

Nevíte, proč je najednou problém s ukládáním nebezpečného odpadu na... skládku nebezpečného odpadu? Jestli to správně chápu, tak ta skládka už tam funguje, takže se do ní zřejmě nebezpečné odpady ukládaly i dříve. Tohle je první protest? Protestuje se proti skládce obecně, nebo jen proti odpadům z Ostravy?

Snažil jsem se v tom zorientovat pod předminulým článkem, ale pana Ouředníka se to dotklo... možná jako místní znáte kontext taky.

ad 4: ono to k tomu směřuje, protože každý pokus o legální dokončení likvidace byl zatím zmařen bdělými občany.

1 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS