Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

celim

21. 6. 2012 22:16
Již deset let jezdím s přilbou.

A je to určitě dobře. Viděl jsem třeba jednu dívku, která v zatáčce dostala smyk a klepla hlavou přilbou o silnici. Naštěstí jí praskla přilba místo lebky. Moje přilba je stará a asi ne příliš kvalitní, ale zajímalo by mě, kde bych sehnal lepší. Tu starou jsem dost těžce sháněl. Mám hlavu velkou a dokulata a všechny zkoušené přilby jsou na úzké hlavy, takže by vyhověly sice obvodem, ale ne tvarem.

0 0
možnosti

xychteen

21. 6. 2012 20:12
Při mé megatlamě v lese, končící pobytem na JIPce...

...mne paradoxně zachránilo to, že jsem přilbu neměl... protože jsem věděl, že na palici prostě nesmím za žádných okolností, a nějak jsem to dokázal uplachtit a zbořit si jen celou pravou stranu. Krom toho takový šikovný pád se špatnou přilbou vede zcela spolehlivě na vozík, což bych osobně radši nahradil totálním koncem...

:

...ale rozhodně nemám nic proti přilbám, určitě pomohou častěji, než zaškodí. Jen by je nikdo neměl přehnaně adorovat v domnění, že pomohou zrušit platnost fyzikálních zákonů (podobnost například s ABS je čistě náhodná).

1 0
možnosti

Michal007

21. 6. 2012 17:55
Po přečtení a seřízení přilby

jsem si řekl: Jak jednoduché, milý Watsone!

Jen nechápu, proč takový návod není přiložen ke každé přilbě.

0 0
možnosti

rezbar45

21. 6. 2012 17:49
Helma je skutečně nutná...

Samozřejmě Vám dávám za pravdu.Jezdím na kole dlouhá léta a helma mně zachránila.Před křižovatkou mne předjela dodávka a těsně přede mnou odbočila do prava.Nestačil jsem zabrzdit a tak došlo ke srážce.Helma praskla a já z toho vyšel jen s lehkým zraněním které bylo zanedbatelné.Proto nedám na helmu dopustit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Tomáš Ouředník
www.tomasourednik.cz