Cestování

Tomáš Ouředník

Jak jsem viděl mexické Dušičky aneb vše zcela netradičně…

Během tříměsíčního pobytu v Mexico City a okolí mám to štěstí, že zažívám na vlastní kůži i oslavu tradičního mexického svátku Día de los Muertos (den památky zemřelých neboli Dušičky). 

1.11.2013 v 14:30 | Karma článku: 10.26 | Přečteno: 733 | Diskuse

Tomáš Ouředník

Centrální park a fascinující budovy na jeho okraji...

Chci navštívit centrální park Alameda v Mexico City a zajímavé budovy v jeho okolí. Nejprve však směřuji na koloniální náměstí Santo Domingo. Ze Zócala se dostávám na třídu República de Brasil. Nebe je bez mráčku. 

31.10.2013 v 10:53 | Karma článku: 5.72 | Přečteno: 256 | Diskuse

Tomáš Ouředník

Jak jsem viděl druhé největší náměstí na světě...

Je pozdní odpoledne a my máme namířeno na centrální náměstí nesoucí název Zócalo. Pilar se mě snaží zasvěcovat do zdejších dopravních zákonitostí. V dalších dnech bych se totiž měl už přemisťovat městskou dopravou zcela sám. 

28.8.2013 v 13:54 | Karma článku: 10.48 | Přečteno: 1176 | Diskuse

Tomáš Ouředník

Huráá! Cesta do nejpočetnější aglomerace světa aneb osobní rady…

Na dobrovolném studentském workcampu v Berlíně jsem poznal mexickou dívku Pilar, která pochází přímo z hlavního města. Pomůžeš mi s pobytem v Mexico City? Sonduji u ní na konci pobytu trochu ostýchavě. 

29.7.2013 v 18:02 | Karma článku: 12.30 | Přečteno: 514 | Diskuse

Tomáš Ouředník

Evropská měna je šílená. Má hrozné eurocenty!

V poslední době se velmi často hovoří o existenci eura. Je nutné jej udržet za každou cenu? Potřebuje eurozóna dotovat rozhašené Řecko a další země, které si žily dlouhá léta nad poměry? Málo se ale hovoří o drobných mincích...

16.9.2012 v 11:30 | Karma článku: 10.90 | Přečteno: 1575 | Diskuse
Počet článků 27 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 821

Tomáš Ouředník
www.tomasourednik.cz